Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu:

Silvie Marková
Žermanice 103
PSČ 739 37, Česká Republika
IČ: 73290076
DIČ: 7560244934
tel.: 732 239 698
email: markova.silvie@gmail.com

1) O registraci
"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "Silvie Marková – Rybí pelety " a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity.“
Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.
Storno objednávky
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Doprava a dodací lhůta
Objednané zboží Vám bude zasláno přepravní službou GLS /krmiva + některé ryb. potřeby/, přepravné je uvedeno v objednávce. Pokud je zboží skladem, odesíláme do 48 hodin od obdržení objednávky.

V případě zásilky, která nemá pravidelný tvar - týká se to sortimentu rybářských potřeb /vaničky, kesery, čeřeny, násady, kádě atp./ bude přepravné či poštovné spočítáno individuálně a budeme Vás o jeho výši informovat předem.

Výše přepravného v objednávce může být tedy změněna! O jakékoliv změně budete informováni telefonicky.

Je možná také změna přepravce / TopTrans, Česká pošta / - vždy po domluvě s Vámi.
Cena poštovného či přepravného se liší podle váhy a množství objednaného zboží. Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky při jejím převzetí (porušení obalu a celkový stav). V případě, že je zásilka poškozena, je nutné s dopravcem okamžitě sepsat protokol. V takovém případě může kupující odmítnout zásilku převzít. Kupující je povinen jakékoli problémy s dopravou okamžitě oznámit prodávajícímu. 

Na Slovensko zasíláme, cena dopravy bude upřesněna a s Vámi dohodnuta telefonicky.

V případě osobního odběru je nutné se na termínu domluvit na tel. 732 239 698 !!!


4) Záruka
Záruční doba na spotřební zboží je obecně 24 měsíců. U prodeje krmiv tři týdny. Pokud je na prodávaném výrobku vyznačena lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě, dle přiložených dokladů o předchozí opravě (reklamaci). Uvedené záruční doby jsou v souladu s Občanským zákoníkem a jsou tedy určeny pro koncové zákazníky.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

7) Platba
bankovní převod - při výběru této možnosti obdržíte email se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet. Platbu očekáváme do 7 dnů, jinak bude objednávka zrušena.
dobírka - objednané zboží Vám zašleme přepravní službou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.
osobní odběr - možno zaplatit předem bankovním převodem, či na místě v hotovosti. Není možné platit kartou !

8) Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

9) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
Jak postupovat
1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – Silvie Marková, Žermanice 103, 73937. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, záruční list a jiné.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
8. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
9. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Silvie Marková, Rybí pelety.cz

Obchodní podmínky jsou platné od 1.4.2015 do odvolání.